Svartvit vardag

Förra torsdagen fick jag spendera förmiddagen i Sevenoaks för att O skulle testa lite produkter hos min VM:s företag. Det varmt och jag hade svarta jeans. Dålig kombo. Men jag åt lyxfrukost, second hand-shoppade och försökte njuta av min lediga förmiddag innan jag och O tog tåget tillsammans hem. 
Förra lördagen åkte vi hem till en vän till familjen (som behändigt nog är frisör) för att fräscha upp våra frisyrer lite. Fick leka lite med världens gladaste tvååring, så det var inte heller helt dumt. 
På söndagen tog jag mig in till London för att luncha med Madde, Tintin och Isabell. Passade även på att unna oss lite B&J innan vi hjälpte Madde med tusen kilo bagage ner i tuben som skulle ta henne till flygplatsen och hem till Sverige. Så himla tråkigt att behöva säga hejdå till så himla bra människor. Men som tur är det ca 30 minuter mellan våra hemstäder, så vi har redan planerat in en öl på Rådis nästa sommar (bäst för dig att du inte glömt bort det redan). Efter det så gick jag och Tintin på lite sightseeing innan vi stressade iväg till en spelning som vi lyckades missa för att vi när vi är tillsammans alltid lyckas vara väldigt oorganiserade, vilket är ca motsatsen av min egentliga personlighet. Förstår inte vad som händer när jag är med den där tjejen. Men vi skrattade så mycket år oss själva och situationen att jag förmodligen kommer leva i tusentals år. 
Efter ännu en jobbvecka åkte jag igår kväll efter en heldag med OITNB-tittande för att träffa Oskar, Rebecca och Tintin. Vi parkhängde, gick på Nordic bar, irrade omkring och körde en all nighter. Så istället för att ta sista tåget hem tog vi första tåget hem. Idag. Jag somnade klockan 7 och lyckades skramla ihop hela 3 timmars sömn innan det inte gick att sova längre. Men natten bjöd på allt från karaoke-jakt och gratis shottar till ett frieri från en amerikans pilot. Jag har sagt det förut och jag kommer säga det många gånger till; jag älskar London. 
#1 / / Maddyyyy:

Självklart har jag inte glömt <3333 hoppas dock att vi ses innan nästa sommar! Miss you