Ett tu tre




I onsdags tog jag mig till Sevenoaks under mina lediga timmar. Som alltid när jag ska åka tåg så var det stora förseningar på grund av ett trasigt tåg som stod stilla någonstans. Jag tog mig iallafall fram och började genast spatsera mot Knole park. Det har kommit att bli en utav mina favoritplatser härikring. Milslånga vägar i ett otroligt vackert landskap. När jag vandrat en stund satte jag mig ned och åt lunch tillsammans med hjortarna.  Efter Knole park vandrade jag runt lite i Sevenoaks innan jag tog ännu ett försenat tåg hem. 
 
Igår hade jag en till vardaglig vardag. Det regnade så mycket under dagen att jag knappt ville kolla ut genom fönstret. Idag hade jag ännu en vardaglig vardag. Under kvällen följde jag dock med till badhuset för att vara moraliskt stöd under O's simlektion. O brukar alltid vara well behaved när jag är i närheten, så var en kombinerad hejaklack och ordningsvakt, typ. 
 
Sedan vi kom hem har jag packat, packat, packat och packat. Packat i, packat ur, packat hit, packat dit. Helt sjukt hur mycket mer saker jag ska ha med mig hem än vad jag hade med mig hit. Och då har jag redan tagit med lika mycket saker hem en gång när jag åkte hem över jul. Vet ej hur detta kommer gå.