Valborg






Igår hade jag ledig hela dagen för att min värdmamma hade en dag ledigt efter sin jobbresa. Hon var snäll och skjutsade mig till Sevenoaks där jag vandrade runt i Knole Park i några timmar. Det är så himla fridfullt och vackert, och jag blev bästis med ett rådjur som först kom fram och hälsade och sen började följa efter mig. Den var väldigt intresserad av min ryggsäck, så trodde väl att jag hade någonting gott med mig. 
 
Hade med mig kameran, men använde mest mobilen för att testa hur bra kameran är. När jag kände mig färdig med Knole Park för denna gång så tog jag mig till huvudgatan för att spana lite. Har aldrig riktigt varit i Sevenoaks, men det ska tydligen vara ett ganska rikt område. Det är iallafall otroligt vackert. Min värdmamma pratade om att en utav David Beckhams söner tydligen ska gå/ha gått på någon skola i Sevenoaks. Hur vida detta stämmer eller inte har jag ingen som helst aning om och inget som helst intresse av att researcha heller. Handlade lite på the body shop och köpte en väldigt god (och väldigt billig??) bagel till lunch på The bagel shop. Satte mig på Costa och hängde ett tag innan jag åkte hem, tog en springtur, firade O lite som fyllde år igår, tände en "majbrasa" som vi grillade äckliga marshmallows över och drack lite vin. Sen gick jag och lade mig för att jag var så himla trött. Bra dag.