Madame tussauds

I lördags skulle jag möta upp Ebba och Helena för en heldag i London. Tidsoptimisterna var ganska mycket försenade, så jag ställde mig och lyssnade på ett band precis utanför en utav nedgångarna till tuben. Att ställa mig och lyssna på bra, okända band på gatan är nog en utav mina favoritsysselsättningar i London. Killen med röda gitarren log kanske 3 gånger under den halvtimmen jag stod och lyssnade, så grattis till mig som lyckades få ett leende på bild. 
Efter det spenderade vi (tillsammans med vad som kändes som halva London) några timmar på Madame Tussauds efter att vi stressätit lite lunch. Åkte till Kew och hängde lite innan vi åt lyxmiddag på en restaurang som heter Linnéa där Ebba har haft praktik. Och när jag säger lyxmiddag menar jag verkligen lyxmiddag. Mycket skratt och trötta fötter sammanfattar jag dagen med.