Red nose day

Idag är det Red nose day och alla barn på Olivias skola skulle komma till skolan med antingen funky hair eller funky feet. Olivia valde funky hair, och här är resultatet. När jag lämnat av henne vid skolan så gick jag till Orpington för att få röra  på mig lite extra och för att få se lite folk. Har ju lyckats bli sjuk igen, men idag kände jag mig skapligt feberfri, så kände för att göra någonting istället för att bara sitta hemma. Igår spenderade jag halva dagen med fördragna gardiner och tre lager med kläder, så jag uppskattade att känna mig levande igen. 

Sedan jag flyttade hit så har min hud mått sämre än någonsin. Jag brukar väldigt sällan ha problem med att min hud är för torr, snarare tvärt om faktiskt. Men sedan jag flyttade hit så har både hud och hår blivit torrare och torrare för varje dag. Jag är så torr att min hud börjar få sprickor och min hårbotten flagna, så jag köpte lite nya produkter som förhoppningsvis kommer hjälpa lite på traven. 
 
O kläcker ur sig roliga saker hela tiden, men vissa är extra roliga. Igår innan vi skulle gå till skolan så tog jag på mig jacka och halsduk, och av någon anledning började O pilla med min halsduk och lade den över mina axlar istället. När hon var färdig sa jag "Do I look nice now?" varpå hon granskade mig innan hon ganska barskt sa "No. You look fat." och började skratta. Tack för den liksom, haha.