Aktiv tisdag

Innan jag skulle hämta O från skolan så bestämde jag mig för att gå upp till ett fält här i närheten för att spana lite på London. Jag gick dit med min VM första dagen jag var här, men pågrund av dåligt väder så var utsikten ca obefintlig. Passade på att försöka igen idag när vi hade sol och jag hade tid över. Det går att se bland annat One Canada Square och NatWest Tower, vilket är ganska coolt ändå. Eller så tyder det bara på att London är väldigt platt. Och våren är här, så jag kan äntligen använda min vårjacka och njuta av värmen som börjat smyga fram. Älskar't.
När jag gick mot skolan så gick jag en annan väg än vanligt för att få lite variation. Då hittade jag en liten skogsdunge på kanske 50m3. Det såg så otroligt drömskt och exotiskt ut där att jag ställde mig mitt i alltihopa och bara njöt en liten stund. Under min promenad så hade jag Morgonpasset i hörlurarna, och jag tror inte att jag någonsin skrattat så mycket för mig själv som jag gjorde under den här promenaden. Antingen så var de extra roliga idag eller så var min humor väldigt låg. 
Hämtade O från skolan och hon var väldigt stolt över sin red nose som hon hade köpt. På fredag är det Red nose day och skolan har därför börjat sälja dessa näsor, så alla barn kommer utspringades från klassrummen med just röda näsor. Jag har dock inte orkat kolla upp vad det är riktigt än, men det har någonting med välgörenhet att göra. Typ.