Vi vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit.

Den här veckan har mest varit fylld med stress och oro, för jag har många stora uppgifter som jag måste hinna bli färdig med innan onsdag ifall jag inte vill ta med mig stressen till Norge. Jag fick också reda på att jag har matteprov första mattelektionen efter lovet, och jag har bara en mattelektion innan provstillfället. Den är nästa onsdag. Känns bra? Inte speciellt. En bra sak som har hänt den här veckan är iallafall att jag har blivit antagen som funktionär på Peace and love i år igen. Det är dock en slags backup-plan utifall att jag inte lyckas få något utav de andra jobben jag har sökt. Jobb som faktiskt ger pengar. Men det är något iallafall! Just nu sitter jag och längtar efter sommar, värme och stressfria dagar och tänkte illustrera min känsla genom en grönalund-bild jag tog förut. Hur underbart ser det inte ut att vara? Till skillnad från förra året då i princip hela min sommar var planerad redan i april så har jag ingen aning om vad som kommer hända den här sommaren. Det visar sig!
Men nu ska jag fortsätta skypesamtala med världens finaste människa!