SOMMAR-FREAKING-LOV

Efter en liten besvikelse till avslutning i pingskyrkan med flera ostämnda instrument och vad som kändes som åratal av applåder så kunde jag äntligen säga att jag hade sommarlov!
Vi gick och kollade på studenterna när de hade "utspring", vilket i detta fall innebar gå ut utanför dörren och ropa lite. Det var endast en klass som sjöng studentsången, tråkmånsar.
Innan utspringet så stod dock detta charmtroll och dansade lite, och jag föll pladask. Barn är bra härliga!
 
Sist men inte minst så gick vi in på konsum och köpte avslutningsglass för sista gången som vi åt medan kollade vi på flaken som körde runt på stan! Jag hade dock inte tillräckligt med kläder och bestämde mig för att dra mig hemåt när mina armar började bli blå. Men glada var dom, helixpojkarna och flickorna! Bara 364 dagar kvar innan det är min tur, och nu har jag sommarlov!!