En ledig fredag

Jag blivit för slö för att släpa kameran med mig överallt, men eftersom att mobilen följer med så har jag alltid bilder att dela med mig av. 
 
Idag tog jag mig iallafall till Bromley för att kolla efter någonting rosa att ha på mig imorgon. "Varför ska du ha på dig något rosa imorgon?" tänkte ni förmodligen inte, men jag tänker berätta iallafall. Imorgon ska jag nämligen springa Cancer Research UK's Race for life som är ett välgörenhets/insamlings-lopp för kvinnor. Alla kommer att ha på sig rosa, och jag kan ju inte vara sämre själv. Gick omkring i lite olika affärer tills jag tillslut hittade ett träningslinne på Primark för ynka £4, så jag slog till och tog mig sedan till Starbucks för att fira. Läste lite bok, drack lite te, lyssnade lite podd. Nu ska jag spendera resten av kvällen i sängen med film. Uppladdning av klass om ni frågar mig. 
#1 / / birt:

du är bäst! så himla duktig! och så fint av dig att välja att springa just det loppet. PUSS

Svar: <3 <3 puss pårej
Karolina, 20