Eton

Igår åkte jag ut till Eton där Tintin bor för att hänga lite med några fina flickor. Först mötte jag upp Tintin och Madde, gick på rundtur i Tintins enorma hus och gick ut i trädgården för att njuta i solen, äta kakor och spana på internatkillar från Eton College som hon delar hus med. Större delen av dagen innehöll egentligen trädgårdshäng, musik och killsnack. Inte mig emot.
Efter ett tag så dök även Jennie och Linnea upp, och efter ytterligare lite trädgårdshäng så tog vi en promenad över bron och hamnade i Windsor. Sen gick vi tillbaka, typ. Blev inget långvarigt häng där inte. 
På vägen tillbaka tog vi en omväg genom en mysig park. Efter det så hängde vi lite mer i trädgården innan vi åt fiskmiddag på restaurang och skildes åt. Jag tog en 3 timmar (!?!) lång tågresa hem utan batteri på mobilen. Uttråkad är bara förnamnet. Och jag har fått alldeles för lite sömn den här helgen, men det har det varit värt.