treasure hunt, typ.

Imorse hade min VM gjort en karta åt mig och O som vi skulle följa, och under vägen så skulle vi försöka hitta saker som hon hade skrivit på baksidan. Exempelvis skulle vi hitta en lila dörr, ett rosa hus och en gammal bil med mossa på. Saker som hon alltså visste fanns längs vägen.
Vi hittade också en häst, trots att det inte stod på listan.
Och seriöst, kan vi prata om det här lite eller? Det är februari liksom. 
När vi kom hem så var vi trötta efter att på morgonen haft dansparty + promenaden på ca 1 timme. Vi slappade och sen så ville O att jag skulle filma när hon hade catwalk med sina barbies. Till slut så lärde jag henne hur min kamera fungerar, och väldigt snabbt så fylldes minneskortet med bilder som dessa. Förvånad? Inte speciellt. Nu har jag huset för mig själv och ska plugga inför mitt slutprov i Nk2 som jag har imorgon. Over and out