Dag 1

Vaknade tidigt idag men låg kvar i sängen ett par timmar innan jag bestämde mig för att det var dags att gå upp. Idag vaknade jag alltså i England. Hur sjukt?! Och jag bara älskar utsikten från mitt fönster. Så himla mysigt.
Efter att jag fått en genomgång av alla karaktärer i Svampbob fyrkant av mitt värdbarn så åt vi lite frukost innan vi tillsammans med min värdmamma tog tåget in till London. Hur det ens är möjligt att inte älska den här staden förstår jag inte. Det är ju helt fantastiskt. Vi var inte där så länge utan gjorde mest en mini-tour för att jag ska veta hur en tar sig in och tar sig runt (som jag självklart absolut inte kommer ihåg) och för att se lite typiska saker, som Big Ben, London eye och Trafalgar square. Än så länge har England levt upp till mina fördomar och förväntningar, så vi får väl se hur det blir. Fortsättning följer helt enkelt.
 
Och Londons fiskmåsar samt duvor är helt galna, FYI. Har aldrig mött så närgångna fåglar förut.