Dagarna som passerat

Här kommer ett gäng instagrambilder (den sista har jag dock lånat från Jennie, hehe) för att jag inte fotat någonting med kameran i helgen. I fredags jobbade jag sent, precis som varje dag denna vecka. Jag och O spenderade en bra stund med att spela The Sims innan vi kollade på The Simpsons och gick och lade oss. Händelserik dag, typ. I lördags tog jag tåget in till London för att äntligen få hänga med mitt svenska gäng igen. Efter många om och men (dvs jag gick vilse typ 3 gånger för att jag inte hittade mötesplatsen och jag har noll lokalsinne) så tog vi oss till Le Pain Quotidien för att bruncha. Herre så gott det var. Må ha varit första gången jag var där, men kommer inte vara den sista.
Tog oss vidare till Camden där folkmassorna slöt sig som ett täcke omkring oss. Jag har varit i Camden 3 gånger nu men har fortfarande inte tagit mig till marknaden. Tar alltid slut på tid innan jag hinner så långt av någon anledning. Men efter vi blivit hejdåade till av en kille vi inte visste var svensk samt handlat lite så tog vi oss till Primrose Hill för att möta upp några andra och avnjuta lite alkoholhaltig dricka. Där satt vi och hängde i några timmar innan vi kände att mat var en bra idé. På väg ned från kullen så lyckades jag på något konstigt vis kliva ner i en grop eller någonting så att jag föll framstupa och gjorde världens face plant. Alla skrattade, inklusive jag själv och någon random som stod och flög drake. Jag skrattade tills jag grät för att det var så himla typiskt.
Vi hamnade till slut på samma hamburgerställe som vanligt för att deras mat är så himla god innan de andra drog vidare åt annat håll och jag bestämde mig för att åka hem. Idag har jag jobbat trots att jag egentligen är ledig, legat i sängen och gått på en väldigt lång promenad. What a life.