En vardaglig vardag




En helt vanlig dag. Jag hade så himla svårt att kliva upp imorse, trots att jag fått 9 timmars ostörd sömn. Kanske var det som var problemet. 
Efter att jag tagit O till skolan så hade jag en del hushållssysslor att ta tag i. Tvätt, disk, dammsugande. Stack ut på en springtur. Lunch. Slappa. Hämta. Leka frisör. Tv-mys. Det är ungefär så mina vardagar har sett ut det senaste året. Då och då sticker jag ut på äventyr, men mina vardagligaste vardagar ser ofta ut på det här viset. Iallafall när det är inneväder, vilket det är ca 9.5 av 10 dagar. Förutom i somras. Vi hade en så otroligt härlig sommar i år, så jag spenderade extremt många timmar ute i solstolen med en bok. Lyckades få till en rätt skaplig bränna i år eftersom att jag var ute i princip hela tiden, men för tillfället ser det ut som att min kropp blivit doppad i vetemjöl. Harry Potter blir mitt sällskap ikväll. Klagar inte. Hejs.