Söndag fast det är tisdag

Efter många om och men mötte jag upp Ebba i Stratford på söndag eftermiddag. Vi gick omkring lite på ett köpcenter innan vi tog oss tillbaka till de mer centrala delarna av London. Vandrade omkring även där innan vi åkte till Camden och gick igenom varenda skoaffär för att Ebba upptäckte att de hade Vans med Star wars. Efter en stund kom även hennes mamma och vi började jaga matställe. Vi hittade ett hamburgerställe som heter Honest Burgers där jag åt den godaste kycklingburgaren jag ätit i mitt liv. No joke. Och pommesen. Alltså gå dit om ni har chansen. Så himla värt! 
 
Idag flyger Ebba vidare till Australien för att bosätta sig i ett år. Helt själv. Fantastiskt modigt tycker jag. Jag tyckte att det var läskigt att flytta till England, trots att jag hade både jobb och boende klart. Hon har inget utav det och ska dessutom till andra sidan jorden. Så himla spännande!