Knole park

Igår kväll var jag ut med några au pairer som bor en bit härifrån. Kom hem sent, och när jag gick upp imorse hade jag huset för mig själv i ett par timmar. Gick ner för att äta frukost och kände värmen från solen under mina kalla fötter. På förmiddagen så skulle Olivia helt plötsligt absolut ta av stödhjulen från sin cykel och efter många försök, några tårar och lite uppgivenhet så lyckades hon faktiskt ta sig framåt en bit. Kan ju inte bli något annat än stolt. Vid lunch så åkte vi alla iväg till Knole Park i Sevenoaks för att ha picknick. Alltså vilket fantastiskt ställe! Hade inte kameran med mig oturligt nog och pågrund av att de blåste så mycket stannade vi inte så länge, men jag kommer absolut åka tillbaka. Så otroligt vackert landskap med rådjur som vandrar omkring överallt. Vi kom inte dit utan protest dock. Både barn och far vägrade åka från början, så min värdmamma tvingade dem att sätta sig i bilen och åka med. Och som förväntat så hade alla trevligt när vi väl var där. Så himla onödigt gnäll. Men jag har iallafall passat på att njuta av solen idag. Att känna värmen mot ansiktet och veta att vår och sommar är påväg, lika skönt varje år.