Race for life

I lördags var jag som sagt och sprang ett lopp, vilket gick 1000x bättre än förväntat. Det var helt fantastisk att se alla människor som engagerade sig och var uppklädda, utklädda och träningsklädda. Det var en riktigt fin slinga vi fick springa, så efter en misslyckad start där jag råkade stänga av min podd samt att telefonen låste sig samtidigt som jag skulle börja springa så fick jag njuta av utsikten iallafall.
Efteråt så tog min VM mig till Ikea för att luncha. Jag kände mig som hemma och kunde inte sluta le. Speciellt inte när jag fick shoppa loss i matavdelningen. Knäckebröd, skorpor, kaviar, marabou. You name it. Lycka. 
På vägen hem så åkte vi över en bro för att ta oss över River Thames. Min VM sa att utsikten skulle vara fantastisk, men jag tyckte helt ärligt att bron var finare än utsikten. Utsikten var inte så märkvärdig egentligen, men man kunde se några av Londons skyskrapor. Bevisar återigen hur platt allting är här, för vi befann oss i Essex. 
#1 / / Tintin:

Ååh gillar sista bilden!

Svar: Men tack du! :)
Karolina, 20