Söndag

Efter att ha slöat hela lördagen så var det nya tag på söndagen. Följde under morgonen med familjen till Coolings, som är ett garden center. Som Plantagen, typ. Jag vandrade omkring bland japanska träd och aggressiva bin innan vi tog en fika och åkte hem. Stressade iväg till Bromley för att äta lunch med en tysk au pair som jag aldrig träffat förut, men som visade sig vara supertrevligt (tack gud, tog bara 6 månader att hitta en kompis inom rimligt avstånd).
Efter lunchen tog jag tåget vidare mot Eton och spenderade kvällen med Tintin. Vi tog en väldigt spontan guidad båttur i floden, men ingen utav oss lyssnade på vad rösten sa. Vi satt och pratade om annat, och så helt plötsligt så var det över. Allt vi såg under turen var träd, så ingenting jag rekommenderar.
Efter båtturen gick vi och köpte picknick-material, bland annat LEVERPASTEJ?! som tydligen visst det finns här i England. Varför har ingen sagt något??? Vi slog oss ner på en stor gräsplätt bredvid floden och satt och pratade, spanade på killar med fluffigt hår och såg gäss flyga i v-formation mot varmare breddgrader. Jag stannade så länge jag kunde innan jag tog den långa resan hem igen. Hon är så bra, den där Tintin. 
 
Veckorna rullar på och vi håller oss mest hemma under dagarna nu när det är sommarlov, så därför finns det inte så mycket att säga. Men imorgon åker jag till Skottland <3 igen, så nästa vecka kommer det lite tjusiga bilder och spännande historier. Hoppas jag.
#1 / / Rebecca Wahl:

åh va fint inlägg! fin blogg!! åhh...

Svar: men oj, tack så hemskt mycket du!!
Karolina, 20

#2 / / Tintin:

Du är väldigt väldigt bra du med! :D