Edinburgh - part 4

På torsdagen gjorde vi inte så mycket. Shoppade, åt fish and chips, slappade och satt i en park och njöt av solen. Njöt av livet. Skrattade åt livet.
 
På fredagen var det sista heldagen, så vi tog oss till Royal botanic gardens och spanade. Det var inte riktigt lika bra väder som det varit dagarna innan och vi var helt slut i både kropp och själ efter en minst sagt aktiv vecka, men det var riktigt fint. Fick besök av en ekorre som nästan vågade ta sig enda fram, men som antagligen insåg att vi inte hade någon mat och sprang iväg. Tog en lång fika i caféet på hostelet innan vi avslutade resan i hostel-baren. På lördagen spenderade jag 11 timmar med att resa, utan internet. Det var jag och min ipod hela vägen hem. Tackar gud för musik. Vi hade det så jäkla bra, och jag är så himla kär i Edinburgh. Det här kanske var första gången jag var där, men det var absolut inte sista.