Reading 2015

Alltså oj oj oj. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag sitter här med världens bästa festivalhelg bakom mig och känner nu en kombination av djup ledsamhet för att den är över och obeskrivlig lycka för att den hände. Vi har dansat tills svetten dränkt våra ansikten och moshpitat sönder våra kroppar. Spanat på snygga grannar, mött en handfull med svenskar och pyntat ansikterna med glitter. Vandrat genom decimetetjock lera, gått på bajamajor utan toaring och tak och spenderat timmar på en grön pressening. Vaknat till GOOD MORNING CAMPERS, druckit vin till frukost och somnat till ljudet av berusade människor som vandrat förbi vårt tält. Gått på konsert iförd i en minion-kostym, bongat grannarnas öl och fått en extra mamma och pappa som lät oss kissa i deras hink. Jag har skrattar mer än vad jag gjort i hela mitt liv, och jag vill tacka allt och alla som gjorde den här festivalen till det den var: helt jävla fantastisk.