Dom dimmiga dagarna

Imorse när jag vaknade så låg dimman som ett tjockt täcke över hela byn. Jag hade ingen större lust att kliva utanför dörren överhuvudtaget, men det är inte som att jag har något val. När jag hade lämnade O vid skolan så började solen titta fram, så jag tog en omväg genom skogen för att passa på att njuta lite. Jag har två favoritställen häromkring, och sånna här dagar så ligger skogen på första plats.
#1 / / hilda:

hej! vart är det du är au pair någonstans!:)

Svar: Hallå! Jag bor i Chelsfield som ligger i sydöstra London :)
Karolina, 20

#2 / / hilda:

nejmen vad roligt! flyttade nyligen till coulsdon (söder om london) för att jobba som au pair och försöker hitta lite fint folk kring staden:)

Svar: kul!! jag bor ju inte precis i närheten, men är bara att höra av dig om du vill hitta på något någon gång! :)
Karolina, 20

#3 / / hilda:

nej, det är en bit;)) men om du kanske vill ses inne i london någon dag vore det jättekul! kan man nå dig på något smidigt sätt, typ mail eller mobil?:)

Svar: men absolut! :) [email protected]
Karolina, 20