4 veckor

Igår så åkte jag in till London för att möta upp lite trevliga människor. Igår var det också 4 veckor sedan jag flyttade till England. Tiden går fort när man har roligt, tydligen.

Vi började med att gå på the science museum som innehöll mycket spännande men också mycket märkliga saker. Det fanns en stor grej som tydligen varit på månen men som mest såg ut som en stor leksak gjord av aluminiumfolie och tejp. Förstår inte riktigt hur en sådan sak kan ta sig till månen utan att ramla i bitar. Själva museumet var spännande, men vi blev nästan mer exalterade över souvenirshoppen. Fanns så himla mycket kul där. Efter det så gick vi och åt på en libanesisk (har jag för mig) restaurang som hade 30 minuters väntetid för att få en sittplats inne för att det var så mycket folk, så vi bestämde oss för att sätta oss ute istället. Kallt, men ändå ganska trevligt. Drog oss vidare till Harrods för att köpa milkshake, men hittde ingen. Hittade dock ett enormt chokladägg för £850 och äpplen för £10/kg. Helt sinnesjuka priser på allting. Var rädd för att jag skulle ha sönder någonting. Tog oss til Camden och jag köpte två kartor på Urban outfitters, så nu börjar mitt rum kännas mer som mitt. Känner mig mer som hemma med lite kartor på väggen. När de andra gick till Camden market var jag tvungen att åka hem för att jag skulle vara barnvakt, och på tåget hem var jag så trött att jag mest satt och stirrade. Min kropp mådde inte så bra av äventyrsdagen, men jag hade så himla trevligt att det absolut var värt det. Jag är så himla kär i London.