påsklov

Igår var det min sista påsklovsdag på mitt sista påsklov på mitt egentligen sista lov alls. Lovet spenderades i Norge, såklart. Lovet bestod bland annat av påskäggsjaktstävling (jag vann *fniss*), massor av yatzyspelande på baksidan i sommarvärmen(!!) och massor av frisbeespelande på ett stort fällt, enda tills vi nästan klev på en halv katt i skelettform, för att sedan även hitta dennes ryggrad lite längre bort. Usch och fy. Jag föredrar att umgås med mysiga, levande katter. Jag åt årets första mjukglass och åkte väldigt mycket bil. Vi spenderade mycket tid ute, för vi hade verkligen sommarväder. Underbart. Jag har dessutom fått dille på mango. I färsk form, torkad form, handkrämsform, hudkrämsform, duschtvålsform osv. Allt ska vara mango. I löööv it.
 
Idag är det 15 dagar kvar av skola, 29 dagar kvar till vårruset, 31 dagar tills betygen är satta, 38 dagar tills jag får träffa honom igen och 44 dagar till studenten.
 
Och jag har fått jobb.
 
Hejdå.