hit och dit och sen tillbaka.

Förra torsdagen åkte jag hem till mamma, och på kvällen fick jag ett samtal om att det skulle vara en kurs i filmning i stan på lördagen och de gärna ville att jag skulle vara med. självklart ville jag det! hade otroligt kul och lärde mig lite nya saker och träffade nytt folk! anledningen till detta var att det ska vara en teaterfestival i oktober som ska dokumenteras, och detta ska jag vara med på! sen på söndagen så var jag valförättare i kyrkovalet. det var faktiskt oväntat kul, förutom rösträknar-delen. vi fick räkna om, räkna om, räkna om och räkna om. när vi till slut var färdiga var klockan 1. På natten. Jag var hemma halv 2 och gick sedan upp halv 7 för att åka till skolan. Trött är bara förnamnet av vad jag var. Men det var en lärorik, händelserik och fantastisk kul helg!