En liten bit av Norge.

Jag känner att min blogg i princip mest handlar om Norge, men min blogg handlar om mitt liv och mitt liv handlar till stor del om Norge.
I början av månaden så åkte jag åter igen över gränsen för att åka på semester med pojkens familj till Sørlandet! Jag och S fick åka tåg eftersom att vi inte fick plats i bilen, men jag gillar tåg och vacker utsikt, så det gjorde inte mig något!
Vi bodde i en liten stuga precis vid havet, så vi hade den mest makalösa utsikten. Mycket tid spenderades sittandes på klippor för att njuta av allt detta.
En kväll så gick vi ner till stranden (som egentligen var ca 2 kvm sand och en stor brygga) för att fiska krabbor. Det första gången jag gjorde det, och vi hade en liten tävling om vilka som kunde få upp flest. Tur att jag inte är en dålig förlorare, hehe.
Myror var någonting som det fanns så att det räckte till och blev över av, men jag lät bli att fota dem, så här får ni en humla istället. Enjoy. Jag kommer att lägga upp mer bilder både från Norge och från andra delar av mitt lov när jag har lust och ork. För tillfället så försöker jag mest njuta av resterande sommarlovstid. :)